Модни тенденции при булчинските рокли 2018 -та год.


Днес ще ви разкажа за модните тенденции при булчинските рокли. За бъдещите булки през тази година определено има страхотен избор.
 Романтиката и драмата от украсата се пренасят в роклите, а това е само част от всичко.
Актуалните материи са сатен и дантела съчетани с дръзки елементи. Някой от моделите са крайно нетипични.

Започваме с една класика, която сме свикнали да виждаме в други тоалети, а именно....


Черно и Бяло: 

Те са преплетени по невероятен начин и определено са за по- смели дами, които са почитателки на ретро излъчването. С тази тенденция дизайнерите определено ни изненадват и провокират любителките на нестандартното!






Големи пандели:

За дамите, които обичат на екстравагантното и романтично излъчване- сега е момента да покажете личният си почерк и нестандартно мислене, и в същият момент да сте в крак с последният писък на модата.



Обичате ли костюми?

Е, сега е момента да зашеметите всички, като вместо с пищна рокля блеснете със стилен бял костюм в съчетание с кок и красиви бижута!
Лично аз не бих се появила така, но идеята да облечем нещо, което може да се носи и след сватбата ми допада.
Ето, че тенденцията не е само за шаферките, а и за нестандартни булки.






Драма:

В началото на статията наред с романтиката споменах и драмата, което може би ви е зачудило, е сега ще видите за какво говоря.
Въпреки романтичната настройка ми допада идеята за богато украсена пищна рокля, която може да бъде с дантелени ръкави, които са подходящи за есенна сватба, ако ли не може да заложите на изчистена рокля, но с голям обем, точно като принцесите от филмите.





Големи бижута и гол гръб:

С тази тенденция ме спечелиха! Тук определено отпадат всички правила и можем да заложим от модерен чокър, до класически перли или масивни бижута. 
Нещото, на което аз бих заложила обаче е така актуалният и според мен винаги модерен красив гол гръб с пришити за него или падащи свободно бижута. Сигурна съм, че ще е невероятно.






V-  образно деколте и дантела:

Темата за романтиката и дантелата продължава. Това определено е за булките, които обичат да изпипват нещата до най- малкият детайл. Ако сте такава заложете на сатен с апликация от дантела. Но, ако сте като мен и обичате да съчетавате стилове добро предложение е модерното този сезон V- образно деколте съчетано с много дантела, а към това бих добавила и масивно колие, както и добре подчертани очи- силно и дръзко, но в мой стил.





Скъпи бъдещи булки, това са модните тенденции, но не забравяйте за своят собствен стил. Неотразими ще сте само в своята собствена "кожа" и стил.
Ако тенденциите съвпадат с вашите представи - възползвайте  се от това, но ако сте си представяли нещо различно, не се колебайте и бъдете себе си. 
Красотата е в индивидуалността!
Дано статията ви е била полезна, ако имате нужда от съвет или съдействие за вашето събитие, може да се свържете с мен!

За да видите още от нещата, с които се занимавам ме харесайте във Facebook: https://www.facebook.com/svatbenaagenciqmariposa/

Последвайте ме в Instagram: https://www.instagram.com/mariposa_handmade_art/

Използваните снимки са от Pinterest

https://www.facebook.com/svatbenaagenciqmariposa/notifications/

Коментари

Популярни публикации от този блог

Покани за Кръщене

Картичка за кръщене

Покана за кумове в лилаво